God Jul!

Jag önskar er alla en riktigt God Jul. Hoppas ni får en trevlig dag med vem ni än firar med, och om ni inte firar jul får ni ha en riktigt bra tisdag. (så bra en regnig decembertisdag nu kan bli)

Julkänslan har inte riktigt velat infinna sig hos mig i år och jag skyller på vädret. Åtta grader och regn på julafton (!). Vart tog barndomens jular med snögubbsbygge innan Kalle Anka och omedelbar testtur med den nya pulkan man fått i julklapp vägen? Eller så är det bara jag som förträngt de jular som inte inkluderade snö…

En riktigt God Jul får ni i alla fall ha, så blir det förhoppningsvis lite fler inlägg här på bloggen under ledigheten. Skolan börjar igen den sjunde, så fram tills dess ska jag (nästan) bara göra roliga och avslappnande saker, typ skriva blogginlägg. Runt nyår bör det komma upp en lista med mina favoritböcker från året som gått, och kanske också en lista med de absoluta bottennappen.

Än en gång, God Jul!

Lovisa

Leave a Reply

