Veckans läsning

Tågbok: Howards End av E.M Forster blir befordrad till tågbok den här veckan eftersom jag glömde bort den helt förra veckan. Jag ska dock bara till skolan tisdag och fredag den här veckan, och har tenta på fredag (=tågplugg), så det blir nog så att Howards End får avslutas hemma dagarna innan jul

Bok jag läser innan jag går och lägger mig: Ingen just nu, eftersom jag som sagt har befordrat Howards End. 

Antologi: Fortfarande Unnatural Creatures av Neil Gaiman, har bara hunnit med en berättelse den senaste veckan.

Nästa bok jag vill börja på: Jag hade faktiskt tänkt att jag ska ha ett litet projekt över jul och nyår och ta mig an en rysk klassiker, Leo Tolstojs Anna KareninaJag har velat läsa den boken så länge, men den är ju 900 sidor, och hur ofta hinner man läsa böcker som är 900 sidor? Jag tänkte också att jag skulle hinna med The Great Gatsby innan året är slut.

Leave a Reply

