Just nu

20131209-101921.jpg

Tågbok: The Knife of Never Letting Go av Patrick Ness

Började läsa den här i morse och trots att jag bara läst 40 sidor är det svårt att lägga boken ifrån mig.

Bok jag läser innan jag går och lägger mig: Howards End av E.M Forster
Äntligen har jag tagit tag i åtminstone en av mina Forster-böcker.

Antologi: Unnatural Creatures av Neil Gaiman

En samling historier med övernaturliga inslag. Skulle inte kalla dem spökhistorier, utan snarare sagor.

Nästa bok jag vill börja på: The Gargoyle av Andrew Davidson

Förra veckan plöjde jag igenom två YA romance och en historisk YA, så nu blir det ingen mer YA på någon vecka.

Leave a Reply

