En glad överraskning

Jag brukar egentligen aldrig vinna saker. I undantag av en Giveaway som jag var med i på Goodreads (min första dessutom) har jag aldrig vunnit något på Internet.

Men nybörjartur kanske är min grej, för när jag hittade Fiktiviteter för några veckor sedan var det mitt i november och mitt i den månadslånga tävlingen som hölls där. Tidigare i veckan fick jag ett grattis-mejl där det stod att jag var en av fyra vinnare, och idag kom ett paket fullt med roliga saker.

Paketet innehöll:

Kroppspanik av Julia Skott

Låt Vargarna Komma (originaltitel Tell the Wolves I’m Home) av Carol Rifka Brunt

Första säsongen av TV-serien Veronica Mars

Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte hur det hade kunnat bli bättre. Jag stod och höll i Kroppspanik för ett par veckor sedan i bokhandeln och har varit på vippen att köpa både Låt Vargarna Komma och Veronica Mars bara de senaste dagarna.

3 thoughts on “En glad överraskning

    • Jag längtar så efter att få läsa båda två, men är extra nyfiken på Låt Vargarna Komma. Många som gillar “Jellicoe Road” verkar gilla “Låt Vargarna Komma”, och “Jellicoe Road” är en av de bästa böckerna jag har läst i år. Jag har en mardrömstenta på fredag, men sen är jag äntligen ledig och kan läsa utan att få dåligt samvete.

Leave a Reply

